» Nya, fina halsband

Nu har äntligen Ilas nya, fina och lite roliga halsband kommit. Jag har beställt dem från Definity.se. Det är en tjej som syr upp halsbanden måttbeställt efter din hund.
 
Jag valde halsband med Border collie-teman. Ett med får mot rosa fodring och ett med vallande Border collies mot svart fodring. De är av modellen halvstryp vilket jag gillar bäst. Jag har så stora halsband att det inte blir någon strypeffekt när de spänns utan att de sitter som ett vanligt halsband då. Fördelarna är att de är lätta att ta på och av samt att de hänger avslappnat kring halsen på hunden när man inte använder dem.
 
Ila får såklart sitta modell med sina nya halsband:
 
Rosa med får :)
 
 
 
Vallande BC med svart fodring.
 
 Så här ser det ut. Man får såklart välja dekorband och färg på fodringen själv när man beställer.
 
 
 


Gårdsbacken
09 Augusti, 2013 - 11:48 / BLOGG: http://gardsbacken.blogspot.se/


Wow... Vad tjusigt!!!
Jösses, vad Ila blev fin... :))

Klok matte dessutom som förstår vad en hund vill ha om halsen. Rata stryp och allt vad kedjor heter!

Tack för att vi får följa er via bloggen!
Kramar från oss på Gårdsbacken

Terése Bouvier
14 Augusti, 2013 - 11:48 / BLOGG: http://bouvierbaby.se

Superfina halsband på fin hund!

Det är ju en av de grejerna som är så bra med internet, att alla människor som är duktiga på sådana där grejer har chansen att nå ut, och vi som är mindre duktiga på sådant har chansen att köpa något snyggt och originellt :)

Har en favorit som gör halsband som jag har beställt ifrån, också halvstryp utan strypeffekt. Precis som det skall va ;)... Men senast blev det ett regnbågssele från någon händig person genom etsy.com (typ som ebay men bara med vintage och handgjorda saker)... Men nu skall jag inte rabla på mer, tack för fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback