» Fem veckor gamla!

De underbara små liven är fem veckor och två dagar gamla. 
Jag vill att de ska växa upp lösa i huset och inte instängda i en valphage, och med tio border collie-valpar innebär det ett heltidsjobb... Så jag har nu tagit ledigt från jobbet fram till leverans. Så nu är mina dagar fyllda med valpaktiviteter. Det innebär mycket torkning av kiss och bajs, bett i hälsenorna, bus, pussar och kärlek! 
 
De sover allt mindre och busar desto mer. Nu rusar de runt i galopp i huset och kommer släpande på diverse "skatter" som de hittat, som tex en handske eller en dammig strumpa. :P De är så fantastiskt glada och busiga hela tiden! Sociala, svansviftande och nyfikna. <3 Valpköparna har börjat komma på besök och hittils verkar de bli lika sålda som jag. :) Tiden rusar iväg och nu har jag bara tre veckor kvar med dem.. Det är tur att lilla Skylark blir kvar här hos oss, annars skulle huset bli väldigt tomt då. Men jag tror och hoppas att valparna komemr få det bra i sina nya hem och det ska bli så kul att följa dem också. De kommer bli talangfulla små vallhundar. <3
 
Dags för nya bilder! Se vad de har växt <3
 
 
Magpie ska bo hos min syster så hon kommer stanna i familjen. :D
 
 
 
 
 
 
Caillie kommer få det fina namnet Style hos sin nya ägare. <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback