» Tre veckor gamla!

Valparna är idag tre veckor gamla. De har öppna ögon, reagerar när man pratar med dem, busar med varandra, viftar på svansen åt oss och vandrar runt allt stadigare på benen. <3
 
Några "firsts":
Första skallet: Cap
Första morrningen: Sparv (busade med syskon)
Första rymmarna ur lådan: Jack och Sparv
Första att vifta svansen: Sky
Först att komma på lockande: Sky
Första lekinviten till oss: Ozzy och Buzz
Först att brottas med varandra: Magpie och Ozzy
 
Men över huvud taget så är de mycket jämna och även om en är först så är de andra inte sena på att ta efter. 
 
Det var också hög tid för nya individuella bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla Jack ville inte vara still en sekund så det blev många bloopers och få bra bilder idag. ;)
 
 
 
 
 


Rebecca
09 Januari, 2018 - 19:57

Hej Felicia! Jag skickade ett mail till dig igår! Tänkte bara kolla om du har fått det då ja tyvärr inte kan hitta ett telefon nummer till dig. MVH Rebecca

Såg att du hade border collie valpar och jag undrar om alla är tingade eller om du har någon valp kvar. Jag är särskilt intresserad av Taunila Skylark som är bedårande vacker! Hör gärna av dig till mig här eller på min mobil som är 070-5130037.
Mvh Rebecca :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback