» Några bilder på Ila från Abisko

I sommar har jag jobbat mycket. Men i slutet av sommaren hade jag några dagar semester och då passade vi på att åka upp till Abisko för att hälsa på min syster som har jobbat på fjällhotellet.
 
Det blev bara några korta turer på fjällen innan vi fick åka söderut igen. Men jag tog en del bilder på Ila som jag kan dela med mig av här. Hon håller precis på att fälla så pälsen visar sig tyvärr inte från sin bästa sida, men hon är vacker ändå! <3 Dessutom är de inte av bästa kvalité då jag lämnade den stora systemkameran hemma.
 
 
Lapporten i Abisko
 
 
 
 
Abiskojokka
 
 
 
 
Söt tågluffarhund. (Ila bar alltså inte den packningen undr fjällvandringen)
 
 
 
 
<3
 


Emilie Levinsson
09 September, 2016 - 12:01 / BLOGG: http://loveyourbody.blo.gg/

Åh så fin hund och jättefina bilder i en riktigt vacker miljö!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback