» Lilla hunden börjar bli stor - 11 veckor gammal

Ila är idag 11 veckor gammal och har vuxit. Massor. Det är nästan så att man ser skillnaden dag för dag även i fall man träffar henne dagligen.
 
 
 
Benen har blivit längre och hon har blivit tyngre. Men de senaste dagarna har de största förändringarna skett i huvudets form och ansiktet. Man ser det så tydligt på Ila för på kort tid så har hennes bläs delats i två delar. :)
Om man jämför med bilden i headern eller tidigare bilder så ser man hur stor skillnad det är.
 
Min snygging <3.
Jag lovar att jag ska investera i en bra kamera så småningom...

Det ska bli spännande att se hur hennes öron kommer att bli. Pappa Fox har stående öron och mamma Fame´s är vikta åt sidan. Ilas har än så länge varit väldigt lika mammans men på de senaste dagarna så har det högra örat "lättat" och kan ställa sig rakt upp när hon lystrar. :)


Gårdsbacken
19 Juni, 2013 - 10:36 / BLOGG: http://gardsbacken.blogspot.com


Med stor sannorlikhet blir det ståndöron...

Vi gillar väl egentligen hängöron lite mer, men förmodligen får Lime också ståndöron så det är bara att gilla läget. Skulle man testa att tejpa ner dem månne... ;)) Jag vet att många fördrar ståndöron då de tycker att hundarna "pratar" mycket med just öronen.

Å andra sidan får man väl vara glad att de har öron... ;))

Kramar till er från oss på Gårdsbacken

Svar: Man kan säkert testa att tejpa ner dem, Lime bryr sig nog inte om det. I så fall så är det nog viktigast runt tiden när de byter tänder då öronen får sin slutliga form... :)Själv så är jag lite förtjust i ståndöron då våra tidigare hundar haft antingen ståndöron eller väldigt flygiga, vikta öron. :)
Kram!
Felicia Asp Tauni


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback