» Julklapp från Gårdsbacken

Helt plötsligt trillade ett mystiskt paket ner i brevlådan...
 
 
Det var en julklapp från Ilas uppfödare på Gårdsbacken! Tänk vilka engagerade och fina människor de är! Ila fick en väldigt lång nos när jag hanterade paketet... Och mycket riktigt, inuti fanns en påse med hundgodis. Men det fanns också ett fint inramat fotografi på Ila som liten valp tillsammans med sin mamma och mormor. Tre generationer fina Border collies. Jag blev så rörd när jag såg bilden så det kom en liten tår ur mitt öga. Tack så mycket Dan och Paula!!!
 
 
Jag fotade ett tackkort på Ila som jag skickade tillbaka:

 
Chokladnosen har ju blivit så mycket större nu. Det är bra att bli påmind om att det inte var länge sedan hon bara var ett litet fluffigt knyte. Hon har ju alltid varit så vuxen i personligheten! :)
 
 


Melinda
22 December, 2013 - 19:45 / BLOGG: http://melinez.se

Åh vilken söt uppfödare du har!

Svar: Supersöta! :)
Felicia Asp Tauni

Elin och Billy
24 December, 2013 - 19:45 / BLOGG: http://aktivaussie.se

Vilken fin gest från uppfödaren! Och jättesöt bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback