» Ila på vandringssemester

Min syster lånade/dognappade med Ila på en vandringssemester i en vecka. Jag skulle ändå ha en hel del jourer och inte vara en sådan rolig matte. Ila hade det säkert jätteroligt.
 
Känner ett jag måste lägga upp en sådan fin bild på Ila och min syster som Fredrik Sundberg tagit.
 
 
Tyvärr blev Ila lite halt sista dagen. Det hade gått över redan dagen efter men för säkerhets skull ville jag låta henne vila ett tag vilket gjorde att vi missade vallningsuppvisningen på Lillerudsdagarna. Ila fick vara med och mingla i stället för att visa upp fårvallning. Något som hon också är utmärkt till då hon är helt trygg med barn och gärna klappas på.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback